Αριθμός και Κατηγορία Χρηστών εντός του Συστήματος [ανά Branch]

Όνομα report στο Urungi: Number of users + by category + by branch

Περιγραφή: Εμφανίζει τον αριθμό των χρηστών που υπάρχουν εντός του συστήματος καθώς και την κατηγορία τους ανά παράρτημα (εφόσον υπάρχει).

Πρακτικό Σενάριο: Η διεύθυνση της βιβλιοθήκης θέλει να αξιολογήσει τη διασπορά των χρηστών στα διάφορα παραρτήματα, ώστε να προγραμματίσει καλύτερα τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης. Με την αναφορά αυτή, μπορεί να δει πόσοι ενεργοί χρήστες ανήκουν σε κάθε κατηγορία (π.χ., φοιτητές, προσωπικό, εξωτερικοί χρήστες) ανά παράρτημα. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στη βελτιστοποίηση των διαθέσιμων πόρων και στην κατανομή του προσωπικού, με βάση τη ζήτηση σε κάθε τοποθεσία.

SQL Ερώτημα

SELECT branchcode,categorycode,count(*)

FROM borrowers

WHERE branchcode LIKE <<Library|branches:all>>

GROUP BY branchcode,categorycode

WITH ROLLUP

Δημιουργία Αναφοράς

Για την δημιουργία της αναφοράς ακολουθούμε τα εξής βήματα:

Βήμα 1ο

Επιλέγουμε My Reports

Βήμα 2ο

Στη συνέχεια, επιλέγουμε Create new report, δεξιά της οθόνης

Βήμα 3ο

Έχουμε την δυνατότητα, να επιλέξουμε από τα παρακάτω εικονίδια τον τρόπο παρουσίασης της αναφοράς που δημιουργούμε

Βήμα 4ο

Σε αυτό το σημείο πρέπει να επιλέξουμε ποιο Layer θα χρησιμοποιήσουμε. Για το συγκεκριμένο report, χρειαζόμαστε το Layer Patrons

Επιλέγοντάς το, έχουμε την ακόλουθη οθόνη

Αριστερά, κάτω από το layer Patrons υπάρχουν στοιχεία, χρήσιμα κατά περίπτωση για τη δημιουργία αναφορών

Στο κέντρο, υπάρχουν τα εικονίδια για την επιλογή του τρόπου παρουσίασης της αναφοράς, καθώς και σειρές πάνω στις οποίες θα τοποθετηθούν τα στοιχεία της αναφοράς, ανάλογα με την επιλογή παρουσίασης

1. Στήλες της αναφοράς

2. Φίλτρα της αναφοράς

3. Κλειδιά ταξινόμησης της αναφοράς

Βήμα 5ο

Έπειτα επιλέγουμε τα στοιχεία που χρειαζόμαστε για την αναφορά (από το μενού αριστερά με drag)

Για την συγκεκριμένη αναφορά, επιλέγουμε τα ακόλουθα στοιχεία για να ορίσουμε τις στήλες:

Patron number (Count)

Category (desc)

Category code

Branch

Βήμα 6ο

Ορίζουμε τα φίλτρα της αναφοράς, όπως φαίνεται στην ακόλουθη εικόνα

Βήμα 7ο

Ορίζουμε τις παραμέτρους για τα συγκεκριμένα φίλτρα επιλέγοντας τα ακόλουθα εικονίδια

Συγκεκριμένα:

1. καταχωρούμε όνομα του φίλτρου για την εμφάνιση στην αναφορά

2. επιλέγουμε αν θα είναι υποχρεωτικό, θα απαιτείται ή αν θα επιτρέπονται πολλαπλές επιλογές

3. επιλέγουμε αν θα εμφανίζονται πιθανές τιμές στο εκάστοτε φίλτρο (έχουμε αφαιρέσει τον αριθμό τιμών για να εμφανιστούν όλες οι πιθανές τιμές)

4. Και επιλέγουμε Activate Filter

Βήμα 8ο

Πριν προχωρήσουμε στην εκτέλεση της αναφοράς, ελέγχουμε το αριθμό των αποτελεσμάτων (εξ ορισμού ο αριθμός είναι 500 αποτελέσματα). Όταν θέλουμε να τρέξουμε μία αναφορά και να έχουμε εικόνα για το σύνολο των δεδομένων και όχι για λιγότερα, αφήνουμε κενό το box των αποτελεσμάτων.

Βήμα 9ο

Επιλέγουμε Redraw για να εμφανιστεί η αναφορά

Σημείωση: με την επιλογή Redraw, η αναφορά δεν αποθηκεύεται.

Βήμα 10ο

Οι επιλογές αποθήκευσης είναι οι εξής:

Βήμα 11ο

Και έπειτα, καταχωρούμε το όνομα της αναφοράς

Βήμα 12ο

Εμφάνιση αναφοράς και δυνατότητα χρήσης των φίλτρων

Σημείωση: Την αναφορά που δημιουργήσαμε έχουμε την δυνατότητα να την κατεβάσουμε στις ακόλουθες μορφές

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να ανατρέξετε στη διεύθυνση https://docs.ilsas.uniwa.gr/urungi

Last updated