Βιβλία που δεν έχουν επιστραφεί για μεγάλο χρονικό διάστημα
Όνομα report στο Urungi: Books that have not been returned for more than 6 months
Περιγραφή: Λίστα με βιβλία που δεν έχουν επιστραφεί εδώ και πάνω από 6 μήνες.
Πρακτικό Σενάριο: Η βιβλιοθήκη επιθυμεί να παρακολουθεί τα δανεισμένα βιβλία που δεν έχουν επιστραφεί για διάστημα μεγαλύτερο των 6 μηνών, ώστε να διαχειριστεί καλύτερα τις καθυστερημένες επιστροφές. Με αυτή την αναφορά, μπορεί να εντοπίσει ποια βιβλία βρίσκονται εκτός συλλογής για μεγάλο χρονικό διάστημα, καθώς και ποιοι χρήστες τα έχουν δανειστεί. Αυτή η πληροφόρηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αποστολή ειδοποιήσεων στους χρήστες, τη λήψη αποφάσεων για αντικατάσταση χαμένων τεκμηρίων και τη διαμόρφωση στρατηγικών για τη μείωση των καθυστερήσεων στις επιστροφές.
SQL Ερώτημα:
SELECT biblio.title, borrowers.surname, borrowers.firstname, issues.date_due
FROM issues
JOIN borrowers ON issues.borrowernumber = borrowers.borrowernumber
JOIN items ON issues.itemnumber = items.itemnumber
JOIN biblio ON items.biblionumber = biblio.biblionumber
WHERE issues.date_due < DATE_SUB(CURDATE(), INTERVAL 6 MONTH)
ORDER BY issues.date_due ASC
Δημιουργία Αναφοράς
Για την δημιουργία της αναφοράς ακολουθούμε τα εξής βήματα:
Βήμα 1ο
Επιλέγουμε My Reports

Βήμα 2ο
Στη συνέχεια, επιλέγουμε Create new report, δεξιά της οθόνης

Βήμα 3ο
Έχουμε την δυνατότητα, να επιλέξουμε από τα παρακάτω εικονίδια τον τρόπο παρουσίασης της αναφοράς που δημιουργούμε

Βήμα 4ο
Σε αυτό το σημείο πρέπει να επιλέξουμε ποιο Layer θα χρησιμοποιήσουμε. Για το συγκεκριμένο report, χρειαζόμαστε το Layer Circulation (current checkouts)

Επιλέγοντάς το, έχουμε την ακόλουθη οθόνη

Αριστερά, κάτω από το layer Circulation (current checkouts) υπάρχουν στοιχεία, χρήσιμα κατά περίπτωση για τη δημιουργία αναφορών
Στο κέντρο, υπάρχουν τα εικονίδια για την επιλογή του τρόπου παρουσίασης της αναφοράς, καθώς και σειρές πάνω στις οποίες θα τοποθετηθούν τα στοιχεία της αναφοράς, ανάλογα με την επιλογή παρουσίασης
1. Στήλες της αναφοράς
2. Φίλτρα της αναφοράς
3. Κλειδιά ταξινόμησης της αναφοράς
Βήμα 5ο
Έπειτα επιλέγουμε τα στοιχεία που χρειαζόμαστε για την αναφορά (από το μενού αριστερά με drag)

Για την συγκεκριμένη αναφορά, επιλέγουμε τα ακόλουθα στοιχεία για να ορίσουμε τις στήλες, καθώς και το κλειδί ταξινόμησης της αναφοράς, όπως παρουσιάζονται στην ακόλουθη εικόνα:
Surname
Firstname
Title
Barcode
Due date

Βήμα 6ο
Επιλέγουμε το γρανάζι στο στοιχείο Due date, για να ορίσουμε την μορφή της ημερομηνίας σε YYYY-MM-DD και επιλέγουμε Save settings

Βήμα 7ο
Ορίζουμε το φίλτρο της αναφοράς, όπως φαίνεται στην ακόλουθη εικόνα

Βήμα 8ο
Πριν προχωρήσουμε στην εκτέλεση της αναφοράς, ελέγχουμε το αριθμό των αποτελεσμάτων (εξ ορισμού ο αριθμός είναι 500 αποτελέσματα). Όταν θέλουμε να τρέξουμε μία αναφορά και να έχουμε εικόνα για το σύνολο των δεδομένων και όχι για λιγότερα, αφήνουμε κενό το box των αποτελεσμάτων.
Βήμα 9ο
Επιλέγουμε Redraw για να εμφανιστεί η αναφορά

Σημείωση: με την επιλογή Redraw, η αναφορά δεν αποθηκεύεται.
Βήμα 10ο
Οι επιλογές αποθήκευσης είναι οι εξής:

Βήμα 11ο
Και έπειτα, καταχωρούμε το όνομα της αναφοράς

Βήμα 12ο
Εμφάνιση αναφοράς

Σημείωση: Την αναφορά που δημιουργήσαμε έχουμε την δυνατότητα να την κατεβάσουμε στις ακόλουθες μορφές

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να ανατρέξετε στη διεύθυνση https://docs.ilsas.uniwa.gr/urungi
Last updated