Πόσες και ποιες νέες εγγραφές έχουν γίνει τον τελευταίο μήνα
Όνομα report στο Urungi: Το συγκεκριμένο ερώτημα ικανοποιείται με δύο διαφορετικά reports
1. Number of records created the last month
Records added to the catalog in the last month (Last month)
Περιγραφή: Εξάγει τον αριθμό και τις λεπτομέρειες των βιβλιογραφικών εγγραφών (biblio) που καταχωρήθηκαν από βιβλιοθηκονόμους τον τελευταίο μήνα.
Πρακτικό Σενάριο: Η βιβλιοθήκη επιθυμεί να παρακολουθεί την καταχώρηση νέου υλικού στη βάση δεδομένων της, ώστε να διασφαλίσει ότι οι συλλογές της εμπλουτίζονται συνεχώς και να ενημερώσει τους χρήστες για τις νέες προσθήκες. Με αυτή την αναφορά, οι βιβλιοθηκονόμοι μπορούν να δουν πόσες νέες βιβλιογραφικές εγγραφές δημιουργήθηκαν τον τελευταίο μήνα, καθώς και πληροφορίες για κάθε μία (τίτλος, συγγραφέας, παράρτημα κ.λπ.). Αυτή η πληροφόρηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αναφορές εμπλουτισμού συλλογών, στοχευμένες ενημερώσεις προς τους αναγνώστες και αξιολόγηση του ρυθμού καταλογογράφησης.
SQL Ερώτημα:
SELECT b.biblionumber, b.title, b.author, b.datecreated, b.frameworkcode, i.homebranch
FROM biblio b
LEFT JOIN items i ON b.biblionumber = i.biblionumber
WHERE DATE(b.datecreated) >= DATE_SUB(CURDATE(), INTERVAL 1 MONTH)
GROUP BY b.biblionumber, b.title, b.author, b.datecreated, b.frameworkcode, i.homebranch
Δημιουργία Αναφοράς
1. Number of records created the last month
Για την δημιουργία της αναφοράς ακολουθούμε τα εξής βήματα:
Βήμα 1ο
Επιλέγουμε My Reports

Βήμα 2ο
Στη συνέχεια, επιλέγουμε Create new report, δεξιά της οθόνης

Βήμα 3ο
Έχουμε την δυνατότητα, να επιλέξουμε από τα παρακάτω εικονίδια τον τρόπο παρουσίασης της αναφοράς που δημιουργούμε

Βήμα 4ο
Σε αυτό το σημείο πρέπει να επιλέξουμε ποιο Layer θα χρησιμοποιήσουμε. Για το συγκεκριμένο report, χρειαζόμαστε το Layer Catalog Marc21

Επιλέγοντάς το, έχουμε την ακόλουθη οθόνη

Αριστερά, κάτω από το layer Catalog Marc21 υπάρχουν στοιχεία, χρήσιμα κατά περίπτωση για τη δημιουργία αναφορών
Στο κέντρο, υπάρχουν τα εικονίδια για την επιλογή του τρόπου παρουσίασης της αναφοράς, καθώς και σειρές πάνω στις οποίες θα τοποθετηθούν τα στοιχεία της αναφοράς, ανάλογα με την επιλογή παρουσίασης
1. Στήλες της αναφοράς
2. Φίλτρα της αναφοράς
3. Κλειδιά ταξινόμησης της αναφοράς
Βήμα 5ο
Έπειτα επιλέγουμε τα στοιχεία που χρειαζόμαστε για την αναφορά (από το μενού αριστερά με drag)

Για την συγκεκριμένη αναφορά, επιλέγουμε τo ακόλουθo στοιχείo για να ορίσουμε τις στήλες:
Biblio number (count)

Βήμα 6ο
Στο στοιχείο Biblio number (count) επιλέγοντας το γρανάζι, καταχωρούμε το λεκτικό Number of records, καθώς και την επιλογή Count

Βήμα 7ο
Ορίζουμε τo φίλτρo της αναφοράς, όπως φαίνεται στην ακόλουθη εικόνα.

Βήμα 8ο
Πριν προχωρήσουμε στην εκτέλεση της αναφοράς, ελέγχουμε το αριθμό των αποτελεσμάτων (εξ ορισμού ο αριθμός είναι 500 αποτελέσματα). Όταν θέλουμε να τρέξουμε μία αναφορά και να έχουμε εικόνα για το σύνολο των δεδομένων και όχι για λιγότερα, αφήνουμε κενό το box των αποτελεσμάτων.
Βήμα 9ο
Επιλέγουμε Redraw για να εμφανιστεί η αναφορά

Σημείωση: με την επιλογή Redraw, η αναφορά δεν αποθηκεύεται.
Βήμα 10ο
Οι επιλογές αποθήκευσης είναι οι εξής:

Βήμα 11ο
Και έπειτα, καταχωρούμε το όνομα της αναφοράς

Βήμα 12ο
Εμφάνιση αναφοράς

Σημείωση: Την αναφορά που δημιουργήσαμε έχουμε την δυνατότητα να την κατεβάσουμε στις ακόλουθες μορφές

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να ανατρέξετε στη διεύθυνση https://docs.ilsas.uniwa.gr/urungi
Δημιουργία Αναφοράς
Records added to the catalog in the last month (Last month)
Για την δημιουργία της αναφοράς ακολουθούμε τα εξής βήματα:
Βήμα 1ο
Επιλέγουμε My Reports

Βήμα 2ο
Στη συνέχεια, επιλέγουμε Create new report, δεξιά της οθόνης

Βήμα 3ο
Έχουμε την δυνατότητα, να επιλέξουμε από τα παρακάτω εικονίδια τον τρόπο παρουσίασης της αναφοράς που δημιουργούμε

Βήμα 4ο
Σε αυτό το σημείο πρέπει να επιλέξουμε ποιο Layer θα χρησιμοποιήσουμε. Για το συγκεκριμένο report, χρειαζόμαστε το Layer Catalog Marc21

Επιλέγοντάς το, έχουμε την ακόλουθη οθόνη

Αριστερά, κάτω από το layer Catalog Marc21 υπάρχουν στοιχεία, χρήσιμα κατά περίπτωση για τη δημιουργία αναφορών
Στο κέντρο, υπάρχουν τα εικονίδια για την επιλογή του τρόπου παρουσίασης της αναφοράς, καθώς και σειρές πάνω στις οποίες θα τοποθετηθούν τα στοιχεία της αναφοράς, ανάλογα με την επιλογή παρουσίασης
1. Στήλες της αναφοράς
2. Φίλτρα της αναφοράς
3. Κλειδιά ταξινόμησης της αναφοράς
Βήμα 5ο
Έπειτα επιλέγουμε τα στοιχεία που χρειαζόμαστε για την αναφορά (από το μενού αριστερά με drag)

Για την συγκεκριμένη αναφορά, επιλέγουμε τα ακόλουθα στοιχεία για να ορίσουμε τις στήλες:
Distinct biblio number
Title
Author
Biblio creation date
Framework code

Βήμα 6ο
Στο στοιχείο Biblio creation date επιλέγοντας το γρανάζι, καταχωρούμε την μορφή της ημερομηνίας YYYY-MM-DD

Στο στοιχείο Framework code επιλέγοντας το γρανάζι, καταχωρούμε το λεκτικό που θα εμφανίζεται στην αναφορά Framework code (if empty, default framework)

Βήμα 7ο
Ορίζουμε τα φίλτρα της αναφοράς, όπως φαίνεται στην ακόλουθη εικόνα.

Βήμα 8ο
Ορίζουμε τις παραμέτρους για το φίλτρο Home branch (name) επιλέγοντας τo ακόλουθo εικονίδιo

Βήμα 9ο
Πριν προχωρήσουμε στην εκτέλεση της αναφοράς, ελέγχουμε το αριθμό των αποτελεσμάτων (εξ ορισμού ο αριθμός είναι 500 αποτελέσματα). Όταν θέλουμε να τρέξουμε μία αναφορά και να έχουμε εικόνα για το σύνολο των δεδομένων και όχι για λιγότερα, αφήνουμε κενό το box των αποτελεσμάτων.
Βήμα 10ο
Επιλέγουμε Redraw για να εμφανιστεί η αναφορά

Σημείωση: με την επιλογή Redraw, η αναφορά δεν αποθηκεύεται.
Βήμα 11ο
Οι επιλογές αποθήκευσης είναι οι εξής:

Βήμα 12ο
Και έπειτα, καταχωρούμε το όνομα της αναφοράς

Βήμα 13ο
Εμφάνιση αναφοράς

Σημείωση: Την αναφορά που δημιουργήσαμε έχουμε την δυνατότητα να την κατεβάσουμε στις ακόλουθες μορφές

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να ανατρέξετε στη διεύθυνση https://docs.ilsas.uniwa.gr/urungi
Last updated