Πόσα και ποια items καταχωρήθηκαν τον τελευταίο μήνα
Όνομα report στο Urungi: Το συγκεκριμένο ερώτημα ικανοποιείται με δύο διαφορετικά reports
Number of items created the last month (per library)
Items added to the catalog in the last month (Last month)
Περιγραφή: Εξάγει τον αριθμό και τις λεπτομέρειες των τεκμηρίων (items) που καταχωρήθηκαν τον τελευταίο μήνα στο σύστημα.
Πρακτικό Σενάριο: Η βιβλιοθήκη επιθυμεί να παρακολουθεί τη ροή των νέων τεκμηρίων που προστίθενται στη συλλογή της, ώστε να διασφαλίσει ότι η βάση δεδομένων της ενημερώνεται συστηματικά και ότι το υλικό διατίθεται έγκαιρα στους χρήστες. Με αυτή την αναφορά, μπορεί να εντοπίσει τον αριθμό των νέων τεκμηρίων που έχουν καταχωρηθεί τον τελευταίο μήνα, καθώς και λεπτομέρειες όπως τον αριθμό τεκμηρίου (itemnumber), το barcode, το παράρτημα στο οποίο ανήκει, την ταξινόμησή του και την ημερομηνία καταχώρησης. Αυτή η πληροφορία είναι χρήσιμη για εσωτερική διαχείριση, αναφορές προς τη διοίκηση του πανεπιστημίου και ενημέρωση των χρηστών για νέες προσθήκες στη συλλογή.
SQL Ερώτημα:
SELECT itemnumber, barcode, biblionumber, dateaccessioned, homebranch, location, itemcallnumber
FROM items
WHERE DATE(dateaccessioned) >= DATE_SUB(CURDATE(), INTERVAL 1 MONTH)
Δημιουργία Αναφοράς
Number of items created the last month (per library)
Για την δημιουργία της αναφοράς ακολουθούμε τα εξής βήματα:
Βήμα 1ο
Επιλέγουμε My Reports

Βήμα 2ο
Στη συνέχεια, επιλέγουμε Create new report, δεξιά της οθόνης

Βήμα 3ο
Έχουμε την δυνατότητα, να επιλέξουμε από τα παρακάτω εικονίδια τον τρόπο παρουσίασης της αναφοράς που δημιουργούμε

Βήμα 4ο
Σε αυτό το σημείο πρέπει να επιλέξουμε ποιο Layer θα χρησιμοποιήσουμε. Για το συγκεκριμένο report, χρειαζόμαστε το Layer Catalog Marc21

Επιλέγοντάς το, έχουμε την ακόλουθη οθόνη

Αριστερά, κάτω από το layer Catalog Marc21 υπάρχουν στοιχεία, χρήσιμα κατά περίπτωση για τη δημιουργία αναφορών
Στο κέντρο, υπάρχουν τα εικονίδια για την επιλογή του τρόπου παρουσίασης της αναφοράς, καθώς και σειρές πάνω στις οποίες θα τοποθετηθούν τα στοιχεία της αναφοράς, ανάλογα με την επιλογή παρουσίασης
1. Στήλες της αναφοράς
2. Φίλτρα της αναφοράς
3. Κλειδιά ταξινόμησης της αναφοράς
Βήμα 5ο
Έπειτα επιλέγουμε τα στοιχεία που χρειαζόμαστε για την αναφορά (από το μενού αριστερά με με drag)

Για την συγκεκριμένη αναφορά, επιλέγουμε τo ακόλουθo στοιχείo για να ορίσουμε τις στήλες:
Home branch (code)
Item number

Βήμα 6ο
Στο στοιχείο Item number επιλέγοντας το γρανάζι, καταχωρούμε το λεκτικό Number of items, καθώς και την επιλογή Count

Βήμα 7ο
Ορίζουμε τα φίλτρα της αναφοράς, όπως φαίνεται στην ακόλουθη εικόνα.

Βήμα 8ο
Παραμετροποιούμε το φίλτρο Home branch (code), όπως παρουσιάζεται στις εικόνες


Βήμα 9ο
Πριν προχωρήσουμε στην εκτέλεση της αναφοράς, ελέγχουμε το αριθμό των αποτελεσμάτων (εξ ορισμού ο αριθμός είναι 500 αποτελέσματα). Όταν θέλουμε να τρέξουμε μία αναφορά και να έχουμε εικόνα για το σύνολο των δεδομένων και όχι για λιγότερα, αφήνουμε κενό το box των αποτελεσμάτων.
Βήμα 10ο
Επιλέγουμε Redraw για να εμφανιστεί η αναφορά

Σημείωση: με την επιλογή Redraw, η αναφορά δεν αποθηκεύεται.
Βήμα 11ο
Οι επιλογές αποθήκευσης είναι οι εξής:

Βήμα 12ο
Και έπειτα, καταχωρούμε το όνομα της αναφοράς

Βήμα 13ο
Εμφάνιση αναφοράς

Σημείωση: Την αναφορά που δημιουργήσαμε έχουμε την δυνατότητα να την κατεβάσουμε στις ακόλουθες μορφές

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να ανατρέξετε στη διεύθυνση https://docs.ilsas.uniwa.gr/urungi
Δημιουργία Αναφοράς
Items added to the catalog in the last month (Last month)
Για την δημιουργία της αναφοράς ακολουθούμε τα εξής βήματα:
Βήμα 1ο
Επιλέγουμε My Reports

Βήμα 2ο
Στη συνέχεια, επιλέγουμε Create new report, δεξιά της οθόνης

Βήμα 3ο
Έχουμε την δυνατότητα, να επιλέξουμε από τα παρακάτω εικονίδια τον τρόπο παρουσίασης της αναφοράς που δημιουργούμε

Βήμα 4ο
Σε αυτό το σημείο πρέπει να επιλέξουμε ποιο Layer θα χρησιμοποιήσουμε. Για το συγκεκριμένο report, χρειαζόμαστε το Layer Catalog Marc21

Επιλέγοντάς το, έχουμε την ακόλουθη οθόνη

Αριστερά, κάτω από το layer Catalog Marc21 υπάρχουν στοιχεία, χρήσιμα κατά περίπτωση για τη δημιουργία αναφορών
Στο κέντρο, υπάρχουν τα εικονίδια για την επιλογή του τρόπου παρουσίασης της αναφοράς, καθώς και σειρές πάνω στις οποίες θα τοποθετηθούν τα στοιχεία της αναφοράς, ανάλογα με την επιλογή παρουσίασης
1. Στήλες της αναφοράς
2. Φίλτρα της αναφοράς
3. Κλειδιά ταξινόμησης της αναφοράς
Βήμα 5ο
Έπειτα επιλέγουμε τα στοιχεία που χρειαζόμαστε για την αναφορά (από το μενού αριστερά με με drag)

Για την συγκεκριμένη αναφορά, επιλέγουμε τo ακόλουθo στοιχείo για να ορίσουμε τις στήλες, καθώς και το κλειδί ταξινόμησης:
Item number
Barcode
Biblio number (Count)
Item cataloguing date
Home branch (code)
Location
Call number

Βήμα 6ο
Στο στοιχείο Biblio number (Count) επιλέγοντας το γρανάζι, ορίζουμε την τιμή No aggregation

Στο στοιχείο Item cataloguing date επιλέγοντας το γρανάζι, καταχωρούμε την μορφή της ημερομηνίας YYYY-MM-DD

Βήμα 7ο
Ορίζουμε τα φίλτρα της αναφοράς, όπως φαίνεται στην ακόλουθη εικόνα.

Βήμα 8ο
Παραμετροποιούμε το φίλτρο Home branch (code), όπως παρουσιάζεται στις εικόνες


Βήμα 9ο
Πριν προχωρήσουμε στην εκτέλεση της αναφοράς, ελέγχουμε το αριθμό των αποτελεσμάτων (εξ ορισμού ο αριθμός είναι 500 αποτελέσματα). Όταν θέλουμε να τρέξουμε μία αναφορά και να έχουμε εικόνα για το σύνολο των δεδομένων και όχι για λιγότερα, αφήνουμε κενό το box των αποτελεσμάτων.
Βήμα 10ο
Επιλέγουμε Redraw για να εμφανιστεί η αναφορά

Σημείωση: με την επιλογή Redraw, η αναφορά δεν αποθηκεύεται.
Βήμα 11ο
Οι επιλογές αποθήκευσης είναι οι εξής:

Βήμα 12ο
Και έπειτα, καταχωρούμε το όνομα της αναφοράς

Βήμα 13ο
Εμφάνιση αναφοράς

Σημείωση: Την αναφορά που δημιουργήσαμε έχουμε την δυνατότητα να την κατεβάσουμε στις ακόλουθες μορφές

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να ανατρέξετε στη διεύθυνση https://docs.ilsas.uniwa.gr/urungi
Last updated